20131203

20131201//love is all around



Adele: Ted jsem se vratila od Laury domu (tak silenou a umornou cestu jsem dlouho nezazila). Byla jsem u ni na vikend , nafotily jsme fotky a uzivaly uz prichazejici vanocni naladu (a jedly cukrovi hahaha). V tydnu mam v planu dost veci jedna z nich je jit kouknout se do secondhandu a ulovit nejaky suprcupr veci. A taky se touzim zajet kouknout na jedno misto, kde by mohly byt krasne fotky. Mejte se fanfarove !

- s laskou Adele♥


Laura: Přemýslím, co k tomu dodat. Když jsem před focením dostala vzteka, co si na sebe vlastně vezmu, "ukradla" jsem mamce kabát a úžasné boty od Bati. K tomu Adélky svetr a já jí za to na oplátku půjčila brýle bez dioptrií, aby jsem v tom nebyla sama. A takhle jsme vyrazily do ulic naší vesničky. Vánoční nálada je u nás v plném proudu, tak se koukněte na Lásku Nebeskou a přidejte se k nám :-)















Žádné komentáře:

Okomentovat