20131223

20131223//fav christmas movies

Asi to každý znáte. Máte prázdniny, sedíte u televize a přemýšlíte, na jaký film teď budete koukat. Každý rok dávají většinou ty stejné filmy a abych řekla pravdu, ty, které dávají v tv, mě už povětšinu nudí. Proto jsem se rozhodla udělat seznam těch nej, abych vám zkrátila dnešek a možná i zítřek - však víte - čekání na Ježíška. Tak teď už jen snad rada na závěr - sekejte dobrotu (aspoň ty dva poslední dny.:) krásné Vánoce a šťastný nový rok.

Laura

1. GRINCH
tahle pohádka je moje velmi oblíbená. Nevím proč. Možná kvůli tomu, jak úžasně to Jim Carrey zahrál? Asi za 30 minut začíná v tv - takže se určitě koukejte:)

2. LÁSKA NEBESKÁ
ale teď vážně - znáte někoho, kdo by neměl rád tenhle film? Miluje ho i moje mamka, možná je to i její nejoblíbenější film. Je prostě aww<3

3. BUDIŽ SVĚTLO
tenhle film jsem viděla asi dvakrát a vím, že se mi strašně líbí. No co říct - klasická americká komedie.

4. SÁM DOMA
jeden z nejlepších filmů vůbec. Všechny díly. To nikdy neomrzí. Však to znáte:)

5. PRÁZDNINY
abych se přiznala, tento film mi někdy v říjnu doporučila Adélka a její maminka (tímto zdravím) a společně jsme se na něj koukly. Včera ho dávali v televizi - prostě další skvělá romantická komedie.

6.ELF
a nakonec film, na který jsem se ještě nestihla podívat, ale do zítřka to plánuju. Hodně lidí říka, že je super. Vy jste jo viděli? Je to fajn?:)

1 komentář:

  1. Love Holidays film:)!
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat