20140630

FRANCE 2014

Ahoj!
Jak jsem slibovala v minulém článku, je tu první článek, o výletu do Francie a Anglie. Rozhodla jsem se články rozdělit, takže dnes jen o Francii a příště pokračování o Anglii.:)

ranní pohled na překrásnou Paříž♥


Bonjour Paris! Tahle fotka je vůbec první z Paříže. Po 15 hodinách strávených v autobuse.. AAA to byla síla!.. V Paříži jsme byli jen na jeden den, ale i ten byl super. Šli jsme kolem Louvre, který je obrovský! Potom ulicemi v Paříži. Čekali na otevření McDonaldu, protože v Paříži všude otevírají až mezi 9-10 hodinou ráno. Pak jsme došli k Pařížské radnici a odtud k Notre Dame. Ach Notre Dame ten je tak krásný!..

vstup do Louvre

Louvre


NotreDame♥


Od Notre Dame jsme jeli lodí až k Eiffelovce, to bylo neskutečně super, jak jedete, jedete, všude kolem vás krásné domy a ulice a najednou BOOM! a vidíte Eiffelovku. Když jsem pod ní stála, nemohla jsem tomu uvěřit a hlavně jsem si připadala tak malá!!.. Nejhorší na Eiffelovce bylo to nekonečné čekání (asi 2 hodiny) na lístky a potom výtahy, tam jsme také strávili asi hodinu. No síla! Ale potom ten výhled! AAA hned bych se vrátila.


pohled na Paříž z 2.patra Eiffelky


♥♥♥

a pohled z 3.patra
Po prohlídce Eiffelovy věže jsem se s kamarádkami šla projít ulicemi Paříže a pak jsme si lehly na trávník přímo pod Eiffelkou. Prostě pohoda..
Na dalších fotkách můžete vidět i Pařížské metro, kterým jsme jeli. Napsala bych vám odkud a kam jsme jeli, ale vzhledem k tomu, že metro v Paříži má asi 15 linek a mají ještě RER, tak si to nepamatuji a mám v tom teď zmatek.:(



vím, že tohle byla přestupní stanice (yaaaay!!)






POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ!!:)

2 komentáře: