20140713

LONDON 2014

Další část, tentokrát o Londýně. Enjoy!

Abych navázala na předešlý článek z Francie, konkrétně z Paříže (tady)..
Z Paříže jsme přejeli do severní Francie, do motelu F1, který nikomu nedoporučuji, ještě že jsme tam strávili jen jednu noc. Druhý den ráno jsme vyrazili směr Británie a nalodili se na trajekt. Je to zvláští, že jedna loď převeze tolik lidí, aut, náklaďáků a autobusů najednou.. 
pohled z trajektu ještě na Francii

hi England!
Jakmile jsme se vylodili z trajektu, jeli jsme do překrásného (fakt úžasně krásného) městečka Canterbury. Tam se mi moc líbilo. Všechno takové roztomilé, malé.. No prostě super město. 





dortíky♥

tenhle pán má styl, nemyslíte?

Z Canterbury už rovnou do Londýna!





klasika♥



buckingham palace

čínská čtvrť v Londýně
V Londýně jsme toho moc nachodili a viděli.. Je to jedno z nejkrásnějších a nejživějších měst, co jsem navštívila za můj život. Doufám, že budu mít možnost, se tam co nejdříve vrátit:) 

LONDON EYE!!!! ♥





St Paul's Cathedral


Tower Bridge
Velký zážitek mám z Primarku, kde když už jsem konečně stála u pokladny, začal poplašný alarm, že hoří a máme okamžitě odejít. Přijeli hasiči, nákup jsem musela nechat v obchodě, naštěstí asi vůbec nehořelo a já se pak mohla vrátit dovnitř a zaplatit.
London Eye z toho jsem měla velkou radost, je to parádní.. To se mi moc líbilo. Pak jsme si lehli přímo pod něj, do trávy a pozorovali kolemjdoucí.


Doufám, že se vám články líbily a kdyby jste chtěli, nějaké fotky jsem dávala i na instagram (tady). :)
P.S.: Byla jsem příjemně překvapená, jak jsou v Anglii lidé milý. Ve Francii jsou někdy až arogantní a neochotní. Ale ''dont judge things by the outside''.

THE END

2 komentáře: